ЗОВНІШНЯ<br />РЕКЛАМА
ЗОВНІШНЯ
РЕКЛАМА
ВИРОБНИЦТВО<br />РЕКЛАМИ
ВИРОБНИЦТВО
РЕКЛАМИ
ШИРОКОФОРМАТНИЙ<br />ДРУК
ШИРОКОФОРМАТНИЙ
ДРУК
РЕКЛАМА В<br />ЗМІ
РЕКЛАМА В
ЗМІ
РЕКЛАМА НА<br />ТРАНСПОРТІ
РЕКЛАМА НА
ТРАНСПОРТІ
ПОЛІГРАФІЯ
ПОЛІГРАФІЯ
ДИЗАЙН
ДИЗАЙН
РЕКЛАМА В <br />ІНТЕРНЕТІ
РЕКЛАМА В
ІНТЕРНЕТІ

Реклама в нових умовах

березень 2020

Карантин для продавців товарів та послуг схожий на затриманий вдих. Ми десь підсвідомо готуємось видихнути 3 квітня, і щоб усе повернулося, як було. Чи буде? Побачимо. А тим часом варто відстежити, як поводяться в нових умовах покупці, та як змінилася їх здатність сприймати рекламні повідомлення. Далі про те, як еволюціонує реклама в умовах карантину.

Покупці нікуди не щезли. Вони живі, здорові, роздратовані, й загалом менш заглиблені у звичний ритм життя. Їх увага активна, й готова сприймати вашу інформацію.

Що змінилося?

Локація уваги покупців. Хороша новина: власники та пасажири індивідуального транспорту залишатимуться вдячними реципієнтами для повідомлень зовнішньої реклами. Реклама на заправках, уздовж транспортних магістралей? Так. Реклама у громадському транспорті та на ньому? Ні.

Географію уваги штучно обмежено. Але, вибираючись за необхідним, ваш покупець усе бачить та чує. Деякі локації стали надзвичайно перспективними для захоплення активної уваги - саме там, де ваш покупець регулярно буватиме. Зовнішня реклама поблизу аптек та продуктових магазинів, реклама в супермаркетах? Так. Реклама поблизу ТРЦ, вокзалів, ринків? Ні.

Зростає важливість каналів інформування, не пов'язаних із прямим контактом. Зір та слух доставлять до покупця найчистішу інформацію без будь-якого натяку на забруднені поверхні. Аудіореклама в супермаркетах, реклама на радіо та в Інтернет? Так. Роздача листівок та флаєрів, сувенірна продукція? Ні.

І щодо самих повідомлень. Підбадьорюймо одне одного. Ми всі сподіваємось на краще, й віримо, що спільними зусиллями збережемо рівень побутового та психологічного комфорту для себе та своїх близьких. Тож апелюймо до надії та любові. Все буде добре.