Реклама в нових умовах
березень 2020
Карантин для продавців товарів та послуг схожий на затриманий вдих. Ми десь підсвідомо готуємось видихнути, і щоб усе повернулося, як було. Чи буде? Побачимо. А тим часом варто відстежити, як поводяться в нових умовах покупці, та як змінилася їх здатність сприймати рекламні повідомлення. Далі про те, як еволюціонує реклама в умовах карантину.
Покупці нікуди не щезли. Вони живі, здорові, роздратовані, й загалом менш заглиблені у звичний ритм життя. Їх увага активна, й готова сприймати вашу інформацію.
Що змінилося?
Локація уваги покупців. Хороша новина: власники та пасажири індивідуального транспорту залишатимуться вдячними реципієнтами для повідомлень зовнішньої реклами. Реклама на заправках, уздовж транспортних магістралей? Так. Реклама у громадському транспорті та на ньому? Ні.
Географію уваги штучно обмежено. Але, вибираючись за необхідним, ваш покупець усе бачить та чує. Деякі локації стали надзвичайно перспективними для захоплення активної уваги - саме там, де ваш покупець регулярно буватиме. Зовнішня реклама поблизу аптек та продуктових магазинів, реклама в супермаркетах? Так. Реклама поблизу ТРЦ, вокзалів, ринків? Ні.
Зростає важливість каналів інформування, не пов'язаних із прямим контактом. Зір та слух доставлять до покупця найчистішу інформацію без будь-якого натяку на забруднені поверхні. Аудіореклама в супермаркетах, реклама на радіо та в Інтернет? Так. Роздача листівок та флаєрів, сувенірна продукція? Ні.
І щодо самих повідомлень. Підбадьорюймо одне одного. Ми всі сподіваємось на краще, й віримо, що спільними зусиллями збережемо рівень побутового та психологічного комфорту для себе та своїх близьких. Тож апелюймо до надії та любові. Все буде добре.

